¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding Instructionally Useful Assessment (Student Assessment for Educators) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032485485
N° edición
1

Understanding Instructionally Useful Assessment (Student Assessment for Educators) (en Inglés)

Evans Carla,Marion Scott (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Understanding Instructionally Useful Assessment (Student Assessment for Educators) (en Inglés) - Evans Carla,Marion Scott

Libro Nuevo

44,27 €

46,60 €

Ahorras: 2,33 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding Instructionally Useful Assessment (Student Assessment for Educators) (en Inglés)"

Understanding Instructionally Useful Assessment offers new insights into how various types of assessments, from the state to the classroom, will differ in their usefulness for supporting instructional decision-making and student learning. In order to most effectively serve students, it is essential that educators avoid conflating the assessment information that teachers use for instructional purposes and the data that leaders and administrators use for evaluative or monitoring purposes. This book provides classroom teachers as well as school and district leaders with a clear conception of what makes assessments--their purpose, design, reporting, and resulting information--useful or not for informing instruction and how they can select assessment tools suited to specific purposes. Each chapter addresses the knowledge and skills that K-12 staff need in order to challenge claims made by policymakers, test vendors, or even other educators that any assessment can be used to inform instruction. Educators will come away better prepared to remove unnecessary or redundant assessments from their systems and to create structures, policies, and processes that best support the instructional usefulness of assessments for student learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes