Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780134998138
N° edición
3

Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (en Inglés)

Mike Geig (Autor) · Sams Publishing · Tapa Blanda

Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (en Inglés) - Mike Geig

Libro Nuevo

45,02 €

47,39 €

Ahorras: 2,37 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (en Inglés)"

In just 24 lessons of one hour or less, Sams Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours will help you master the Unity 2018 game engine at the heart of Ori and the Blind Forest, Firewatch, Monument Valley, and many other sizzling-hot games! This book’s straightforward, step-by-step approach teaches you everything from the absolute basics through sophisticated game physics, animation, and mobile device deploymenttechniques. Every lesson builds on what you’ve already learned, giving you a rock-solid foundation for real-world success. Step-by-step instructions carefully walk you through the most common Unity game development tasks. Practical, hands-on examples show you how to apply what you learn. Quizzes and exercises help you test your knowledge and stretch your skills. Notes and Tips point out shortcuts and solutions Learn how to… Get up and running fast with the Unity 2018 game engine and editor Work efficiently with Unity’s graphical asset pipeline Make the most of lights and cameras Sculpt stunning worlds with Unity’s terrain and environmental tools Script tasks ranging from capturing input to building complex behaviors Quickly create repeatable, reusable game objects with prefabs Implement easy, intuitive game user interfaces Control players through built-in and custom character controllers Build realistic physical and trigger collisions Leverage the full power of Unity’s Animation and new Timeline systems Integrate complex audio into your games Use mobile device accelerometers and multi-touch displays Build engaging 2D games with Unity’s 2D tools and Tilemap Apply the “finishing touches” and deploy your games

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes