Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada using a positive lens to explore social change and organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
450
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 3.0 cm
Peso
0.89 kg.
ISBN
415878853
ISBN13
9780415878852

using a positive lens to explore social change and organizations (en Inglés)

Karen Golden-Biddle (Ilustrado por) · Jane E. Dutton (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

using a positive lens to explore social change and organizations (en Inglés) - Golden-Biddle, Karen ; Dutton, Jane E.

Libro Físico

165,94 €

174,67 €

Ahorras: 8,73 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "using a positive lens to explore social change and organizations (en Inglés)"

How can application of a positive lens to understanding social change and organizations enrich and elaborate theory and practice? This is the core question that inspired this book. It is a question that brought together a diverse and talented group of researchers interested in change and organizations in different problem domains (sustainability, healthcare, and poverty alleviation). The contributors to this book bring different theoretical lenses to the question of social change and organizations. Some are anchored in more macro accounts of how and why social change processes occur, while others approach the question from a more psychological or social psychological perspective. Many of the chapters in the book travel across levels of analyses, making their accounts of social change good examples of multi-level theorizing. Some scholars are practiced and immersed in thinking about organizational phenomena through a positive lens; for others it was a total adventure in trying on a new set of glasses. However, connecting all contributing authors was an excitement and willingness to explore new insights and new angles on how to explain and cultivate social change within or across organizations. This edited volume will be of interest to an international community who seek to understand how organizations and people can generate positive outcomes for society. Students and researchers in organizational behavior, management, positive psychology, leadership and corporate responsibility will find this book of interest.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes