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portada Virtual Equality: The Mainstreaming of gay and Lesbian Liberation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1996
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.1 x 12.7 x 2.8 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9780385472999
N° edición
2

Virtual Equality: The Mainstreaming of gay and Lesbian Liberation (en Inglés)

Urvashi Vaid (Autor) · Anchor Books · Tapa Blanda

Virtual Equality: The Mainstreaming of gay and Lesbian Liberation (en Inglés) - Vaid, Urvashi

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Virtual Equality: The Mainstreaming of gay and Lesbian Liberation (en Inglés)"

A veteran activist tackles urgent questions about where the gay movement should go and what the movement wants with a unique combination of visionary politics and hard-earned pragmatism. "A valuable, encyclopedic compendium of the gay movement's modern history and challenges." --San Francisco Chronicle Since the decade to lift the ban on gays in the military, the emergence of gay conservatives, and the onslaught of antigay initiatives across America, the gay and lesbian community has been asking itself tough questions. In Virtual Equality, Urvashi Vaid offers wise answers.

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