Millones de Libros para regalar | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado + 5% d  ¡Ver más!

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi Cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada Visible Learning: A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (libro en inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Editorial
    Año
    2008
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    392
    Encuadernación
    Tapa Blanda
    2
    ISBN
    0415476186
    ISBN13
    9780415476188
    N° edición
    1

    Visible Learning: A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (libro en inglés)

    John Hattie · Routledge

    Visible Learning: A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (libro en inglés) - John Hattie

    Libro Nuevo

    47,50 €

    50,00 €

    Ahorras: 2,50 €

    5% descuento
    • Estado: Nuevo
    Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 22 de Diciembre y el Miércoles 27 de Diciembre.
    Haz tu compra ahora y recíbelo entre 24h - 72h tras la fecha de envío, ¡Así de fácil!

    Reseña del libro "Visible Learning: A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (libro en inglés)"

    This unique and ground-breaking book is the result of 15 years research and synthesises over 800 meta-analyses on the influences on achievement in school-aged students. It builds a story about the power of teachers, feedback, and a model of learning and understanding. The research involves many millions of students and represents the largest ever evidence based research into what actually works in schools to improve learning. Areas covered include the influence of the student, home, school, curricula, teacher, and teaching strategies. A model of teaching and learning is developed based on the notion of visible teaching and visible learning. A major message is that what works best for students is similar to what works best for teachers - an attention to setting challenging learning intentions, being clear about what success means, and an attention to learning strategies for developing conceptual understanding about what teachers and students know and understand. Although the current evidence based fad has turned into a debate about test scores, this book is about using evidence to build and defend a model of teaching and learning. A major contribution is a fascinating benchmark/dashboard for comparing many innovations in teaching and schools.

    Opiniones del libro

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa blanda.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes