¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.9 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9783031182143
N° edición
0002

Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive (en Inglés)

S. Umit Kucuk (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive (en Inglés) - Kucuk, S. Umit

Libro Físico

221,28 €

232,92 €

Ahorras: 11,65 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive (en Inglés)"

This book focuses on marketing graphics, figures, and visual artifacts discussed in marketing theory in order to explain and discuss marketing concepts visually, and open a door to future predictions of the evolution of such marketing concepts. Marketing concepts are, by nature, abstract and there is a need for approaches that provide a clear picture of such concepts, along with concrete and hands-on knowledge tools to students, scholars, and practitioners. Furthermore, the recent rising importance and popularity of digital marketing tools and marketing metrics make visualization of such important marketing phenomena possible. Visualizing or concretizing of marketing data is more important than ever as the usage and presentation of such enormous amounts of data requires visual representation. Whereas the first edition focused on traditional marketing elements, namely the 4Ps or marketing mix elements, this edition includes a new section focusing on digital marketing, which introduces the 4Cs, defined as Connectivity, Content, Community and Commitment. Consequently, this edition provides a broader view of marketing concepts by also proposing a new conceptualization to today's dynamically changing digital marketing value creation tools. As a result, this book develops a new foundation of digital marketing and provides an alternative way of discussing and explaining marketing concepts, old and new, with visual representations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes