Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada West Indian Americans: A Research Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0313297924
ISBN13
9780313297922

West Indian Americans: A Research Guide (en Inglés)

Guy T. Westmoreland Jr. (Autor) · Greenwood · Tapa Dura

West Indian Americans: A Research Guide (en Inglés) - Guy T. Westmoreland Jr.

Libro Nuevo

178,62 €

188,02 €

Ahorras: 9,40 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "West Indian Americans: A Research Guide (en Inglés)"

A comprehensive bibliographic survey of the West Indian presence in the United States, this book covers over 500 articles, books, and other studies on the West Indian immigrant experience. The primary goal is to cite titles examining both the impact of the immigration experience on West Indians and the way West Indians have changed the nature of many communities in the United States. The work outlines the long history in the United States economic life, education, ethnicity and race relations, family relationships, health care, patterns of immigration and settlement, and political expression.Drawing on books, scholarly journal articles, dissertations, research reports, and significant articles from general interest magazines and newspapers, the book's goal is to lead interested students to material that examines how the United States does and does not meet the hopes and dreams of Caribbean immigrants of African descent. Providing bibliographic leads for exploring new avenues of research on West Indian Americans, the book will be especially valuable for those seeking to expand their knowledge base on this major component of our country's urban landscape.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes