¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada What Comes After Postmodernism in Educational Theory? (Educational Philosophy and Theory) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367897710
N° edición
1

What Comes After Postmodernism in Educational Theory? (Educational Philosophy and Theory) (en Inglés)

Michael A. Peters, Marek Tesar, Liz Jackson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

What Comes After Postmodernism in Educational Theory? (Educational Philosophy and Theory) (en Inglés) - Michael A. Peters, Marek Tesar, Liz Jackson

Libro Nuevo

159,18 €

167,56 €

Ahorras: 8,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "What Comes After Postmodernism in Educational Theory? (Educational Philosophy and Theory) (en Inglés)"

Marking the fiftieth anniversary of the Educational Philosophy and Theory journal, this book brings together the work of over 200 international scholars, who seek to address the question: 'What happened to postmodernism in educational theory after its alleged demise?'.Declarations of the death knell of postmodernism are now quite commonplace. Scholars in various disciples have suggested that, if anything, postmodernism is at an end and has been dead and buried for some time. An age dominated by playfulness, hybridity, relativism and the fragmentary self has given way to something else--as yet undefined. The lifecycle of postmodernism started with Derrida's 1966 seminal paper 'Structure, Sign and Play in the Discourse of the Human Sciences'; its peak years were 1973-1989; followed by uncertainty and reorientation in the 1990s; and the aftermath and beyond (McHale, 2015). What happened after 2001? This collection provides responses by over 200 scholars to this question who also focus on what comes after postmodernism in educational theory. This book was originally published as a special issue of the journal Educational Philosophy and Theory.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes