Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Who'S in my Classroom? Building Developmentally and Culturally Responsive School Communities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 18.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781119824138
N° edición
1

Who'S in my Classroom? Building Developmentally and Culturally Responsive School Communities (en Inglés)

Gess LeBlanc (Autor) · Tim Fredrick (Autor) · Jossey-Bass · Tapa Blanda

Who'S in my Classroom? Building Developmentally and Culturally Responsive School Communities (en Inglés) - LeBlanc, Gess ; Fredrick, Tim

Libro Nuevo

36,45 €

38,37 €

Ahorras: 1,92 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Who'S in my Classroom? Building Developmentally and Culturally Responsive School Communities (en Inglés)"

Capitalize on the latest educational research and youth voices to inform your teaching and become more culturally and developmentally aware In Who's In My Classroom?, accomplished educator and author delivers an inspirational and practical combination of true stories from teens in Youth Communication's award-winning writing program and the most current educational research. The book links theories of adolescent development and identity formation to best practices in real-world classrooms where teachers strive to form supportive relationships with students. In this book, you'll find: Narrative and explanations of the most cutting-edge research in educational and developmental psychology and cultural competence Excerpts from stories by students specifically written and edited with social and emotional learning competencies in mind Practical and concrete strategies for administrators and teachers to implement for sustainable improvement in learning outcomes for their students, including the use of Youth Communication's stories Perfect for K-12 educators, counselors, and administrators, Who's In My Classroom? is also an indispensable resource for higher education professionals and pre-service teachers seeking a practical guide to help them become more developmentally and culturally responsive in their work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes