¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Writing Studio Pedagogy: Space, Place, and Rhetoric in Collaborative Environments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781475828214

Writing Studio Pedagogy: Space, Place, and Rhetoric in Collaborative Environments (en Inglés)

Russell Carpenter (Autor) · Matthew Kim (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Writing Studio Pedagogy: Space, Place, and Rhetoric in Collaborative Environments (en Inglés) - Kim, Matthew ; Carpenter, Russell

Libro Nuevo

135,93 €

143,08 €

Ahorras: 7,15 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 86 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 15 de Agosto y el Martes 03 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Writing Studio Pedagogy: Space, Place, and Rhetoric in Collaborative Environments (en Inglés)"

Writing Studio Pedagogy (WSP) breaks from the tradition of teaching and responding to writing in traditional ways and moves the teaching and learning experience off the page and into engaging spaces in multiple ways, which can enhance the composing process. Through this collection, scholars interested in rethinking approaches to teaching, writing pedagogy, and innovative learning will find new ways to challenge their own understandings of space, place, and collaboration. WSP involves an attention to space and place in the development of rhetorical acts by focusing on the ways in which they enhance pedagogy. This book takes a unique opportunity to return to pedagogy as the foremost priority in any learning space. Educators might preference WSP for its emphasis on student-centeredness by creating productive interactions, intersections, and departures that arrive from prioritizing learning. WSP acknowledges the centralized role of students and teachers as co-facilitators in learning and writing. These threads are intentionally broad-based, as the chapters contained in this book speak to the complexity of WSP across institutions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes