Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Primer for Teaching Women, Gender, and Sexuality in World History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781478000969

A Primer for Teaching Women, Gender, and Sexuality in World History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés)

Merry E. Wiesner-Hanks; Urmi Engineer Willoughby (Autor) · Duke University Press · Tapa Blanda

A Primer for Teaching Women, Gender, and Sexuality in World History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés) - Merry E. Wiesner-Hanks; Urmi Engineer Willoughby

Libro Nuevo

40,51 €

42,65 €

Ahorras: 2,13 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Primer for Teaching Women, Gender, and Sexuality in World History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés)"

A Primer for Teaching Women, Gender, and Sexuality in World History is a guide for college and high school teachers who are teaching women, gender, and sexuality in history for the first time, for experienced teachers who want to reinvigorate their courses, for those who are training future teachers to prepare their own syllabi, and for teachers who want to incorporate these issues into their world history classes. Merry E. Wiesner-Hanks and Urmi Engineer Willoughby present possible course topics, themes, concepts, and approaches while offering practical advice on materials and strategies helpful for teaching courses from a global perspective in today's teaching environment for today's students. In their discussions of pedagogy, syllabus organization, fostering students' historical empathy, and connecting students with their community, Wiesner-Hanks and Willoughby draw readers into the process of strategically designing courses that will enable students to analyze gender and sexuality in history, whether their students are new to this process or hold powerful and personal commitments to the issues it raises.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes