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portada Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
470
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.7 x 3.0 cm
Peso
0.78 kg.
ISBN
1466556862
ISBN13
9781466556867

Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II (en Inglés)

Nicholson, Denise M. ; Schmorrow, Dylan D. (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II (en Inglés) - Nicholson, Denise M. ; Schmorrow, Dylan D.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II (en Inglés)"

This volume explores decision-making styles, including cooperative, collaborative, avoidant, competitive, and dominate that are commonly modified by the culture. Culture is not a stagnant phenomenon, and many variables need to be considered to accurately evaluation cultural differences in decision-making styles. Among many cultural factors, the individual ("I" culture) - collectivism ("we" culture) dimension is one of the most important influential factor to be considered when studying culture difference, including decision-making styles.

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El libro está escrito en Inglés.
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