¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beginning Windows Mixed Reality Programming: For Hololens and Mixed Reality Headsets (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781484271032
N° edición
0002

Beginning Windows Mixed Reality Programming: For Hololens and Mixed Reality Headsets (en Inglés)

Sean Ong (Autor) · Varun Kumar Siddaraju (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Beginning Windows Mixed Reality Programming: For Hololens and Mixed Reality Headsets (en Inglés) - Ong, Sean ; Siddaraju, Varun Kumar

Libro Nuevo

52,39 €

55,14 €

Ahorras: 2,76 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beginning Windows Mixed Reality Programming: For Hololens and Mixed Reality Headsets (en Inglés)"

Develop applications and experiences for Microsoft's HoloLens 2 and other Windows mixed reality devices. This easy-to-follow guide removes the mystery behind creating amazing augmented reality and virtual reality experiences. Mixed reality development tools and resources are provided.Beginning Windows Mixed Reality Programming, 2nd edition clearly explains all the nuances of mixed reality software development. You will learn how to create 3D objects and holograms, interact with holograms using voice commands and hand gestures, use spatial mapping and 3D spatial sound, build with toolkits such as Microsoft's Mixed Reality Toolkit and Unity's AR Foundation and XR Platform, create intuitive user interfaces, and make truly awe-inspiring mixed reality experiences. This newly revised edition also includes updated content for HoloLens 2 development, including tutorials for new interactions such as hand tracking and eye tracking. What You Will LearnPrototype ideas quickly for the HoloLens 2 and Windows mixed reality devicesGet started with Unity, the preferred tool for developing 3D experiencesLocate and import 3D models for your project, or make your ownUse spatial sound, voice commands, gestures, hand tracking, and eye trackingBuild with Microsoft's Mixed Reality Toolkit and other toolkits to make apps the easy wayPublish to the Windows Store and make money from your appWho This Book Is ForProgrammers looking to quickly learn how to create experiences for HoloLens 2. Also for programmers interested in building applications for the growing crop of virtual reality devices that support the Windows Mixed Reality platform.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes