Compartir
Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution (en Inglés)
United States Federal Trade Commission
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution (en Inglés) - Federal Trade Commission
23,01 €
24,22 €
Ahorras: 1,21 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 06 de Agosto y el
Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution (en Inglés)"
Aggregate demand models typically assume that consumers choose between all available products. Since consumers may be unwilling to search across every store in a given market for a particular item, this assumption is problematic when product assortments vary across stores. Using supermarket scanner data for five product categories we demonstrate that approximately one third of products have limited retail distribution, which account for one fourth of dollar sales. Monte Carlo analysis demonstrates that the level of limited product availability observed in the data can significantly bias the results of aggregate demand models that incorrectly assume all consumers in a given market face the same choice set.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.