¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Challenging Entrepreneurship Research (Routledge Rethinking Entrepreneurship Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
290
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9780367873066
N° edición
1

Challenging Entrepreneurship Research (Routledge Rethinking Entrepreneurship Research) (en Inglés)

Hans Landstrom (Ilustrado por) · Annaleena Parhankangas (Ilustrado por) · Alain Fayolle (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Challenging Entrepreneurship Research (Routledge Rethinking Entrepreneurship Research) (en Inglés) - Landstrom, Hans ; Parhankangas, Annaleena ; Fayolle, Alain

Libro Nuevo

48,59 €

51,15 €

Ahorras: 2,56 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Challenging Entrepreneurship Research (Routledge Rethinking Entrepreneurship Research) (en Inglés)"

The growth of entrepreneurship research has been accompanied by an increased convergence and institutionalization of the field. In many ways this is of course positive, but it also represents how the field has become "mainstream" with the concomitant risk that individual scholars become embedded in a culture and incentive system that emphasizes and rewards incremental research questions, while reducing the incentives for scholars to conduct challenging research. This book challenges this status quo from accepted theories, methodologies and paradigmatic assumptions, to the relevance (or lack of) for contemporary practice and the impact of key journals on scholars' directions in entrepreneurship research. An invited selection of the younger generation of scholars within the field of entrepreneurship research adopt a critical and constructive posture on what has been achieved in entrepreneurship research, the main assumptions which underly it, but also open-up new paths for creative entrepreneurship research in the future. This is a must-read for all scholars, educators and advanced students in entrepreneurship research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes