Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conceptualising the Digital University: The Intersection of Policy, Pedagogy and Practice (Digital Education and Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783030404420

Conceptualising the Digital University: The Intersection of Policy, Pedagogy and Practice (Digital Education and Learning) (en Inglés)

Bill Johnston; Sheila Macneill; Keith Smyth (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Blanda

Conceptualising the Digital University: The Intersection of Policy, Pedagogy and Practice (Digital Education and Learning) (en Inglés) - Bill Johnston; Sheila Macneill; Keith Smyth

Libro Nuevo

156,66 €

164,91 €

Ahorras: 8,25 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conceptualising the Digital University: The Intersection of Policy, Pedagogy and Practice (Digital Education and Learning) (en Inglés)"

Despite the increasing ubiquity of the term, the concept of the digital university remains diffuse and indeterminate. This book examines what the term 'digital university' should encapsulate and the resulting challenges, possibilities and implications that digital technology and practice brings to higher education. Critiquing the current state of definition of the digital university construct, the authors propose a more holistic, integrated account that acknowledges the inherent diffuseness of the concept. The authors also question the extent to which digital technologies and practices can allow us to re-think the location of universities and curricula; and how they can extend higher education as a public good within the current wider political context. Framed inside a critical pedagogy perspective, this volume debates the role of the university in fostering the learning environments, skills and capabilities needed for critical engagement, active open participation and reflection in the digital age. This pioneering volume will be of interest and value to students and scholars of digital education, as well as policy makers and practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes