¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Everyday Virtual and Augmented Reality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
249
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783031058035

Everyday Virtual and Augmented Reality (en Inglés)

Simeone, Adalberto ; Weyers, Benjamin ; Bialkova, Svetlana (Autor) · Springer · Tapa Dura

Everyday Virtual and Augmented Reality (en Inglés) - Simeone, Adalberto ; Weyers, Benjamin ; Bialkova, Svetlana

Libro Físico

259,04 €

272,67 €

Ahorras: 13,63 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Everyday Virtual and Augmented Reality (en Inglés)"

This edited book introduces readers to the area of "Everyday Virtual and Augmented Reality". With Virtual and Augmented Reality technologies, becoming more pervasive in our homes and workplaces, new use cases and scenarios emerge together with new challenges that need to be addressed. These challenges encompass the design and implementation of appropriate VR/AR applications for ordinary environments that were not built with the explicit intention of supporting VR systems. The everyday/domestic environments present a range of issues that are usually not present in the physical locations purposed for VR and AR use in academic or professional environments, such as constrained spaces, presence of obstacles, absence of instrumentation, social and organizational restrictions etc. To address the above challenges, we collect the latest work from the Virtual Reality and Augmented Reality research community, by combining the presentation of general definitions and characterization of thefield, of interaction concepts and techniques, of a variety of use cases and areas. The constellation of different environment examples (from education, sport to consumer and marketing), from across the globe and platforms, provide a comprehensive discussion on scientific and engineering methods, which enable the development of VR/AR systems in everyday context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes