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portada Got No Reason to Believe: Christianity's Failure to Prove Its Case (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781480987098

Got No Reason to Believe: Christianity's Failure to Prove Its Case (en Inglés)

Orval D. Strong (Autor) · Dorrance Publishing Co. · Tapa Blanda

Got No Reason to Believe: Christianity's Failure to Prove Its Case (en Inglés) - Strong, Orval D.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Got No Reason to Believe: Christianity's Failure to Prove Its Case (en Inglés)"

For thousands of years, unscrupulous men have taken advantage of their superstitious and gullible brothers, convincing them that the Almighty exists and that the Bible is law. However, the Bible is only as reliable as the people who wrote it. Got No Reason to Believe: Christianity's Failure to Prove Its Case provides proof of many inconsistencies found in the Holy Bible to make you question its truth. About the Author Orval D. Strong is a veteran who served in the Infantry during the Vietnam War.

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El libro está escrito en Inglés.
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