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portada Information Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781138274334
N° edición
0002

Information Marketing (en Inglés)

Jennifer Rowley (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Information Marketing (en Inglés) - Rowley, Jennifer

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Information Marketing (en Inglés)"

The nature of the information marketplace is under continual evolution and all organisations in the information industry need to form new strategic alliances, identify new market segments and evolve new products, employing a full armoury of marketing tactics to succeed in the changing environment. In this fully revised second edition of Information Marketing Jenny Rowley explores the impact of globalization, digitization, connectivity and customization in the information marketplace. She introduces a number of new topics and a shift of emphasis which reflect both the changing nature of information services and also practical and theoretical perspectives on marketing. As well as being thoroughly revised and updated, themes that are more fully developed include: e-service, self-service, customer relationships, online branding, online marketing communications, measuring online activity and customer relationship management systems. This book's unique perspective makes it essential reading for professionals in information services as well as students in information management, library and information studies, business information, marketing, e-commerce and communication studies.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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