Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Junqueira's Basic Histology: Text and Atlas, Seventeenth Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
576
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781264930395
N° edición
0017

Junqueira's Basic Histology: Text and Atlas, Seventeenth Edition (en Inglés)

Mescher Anthony L. (Autor) · Mcgraw Hill Medical · Tapa Blanda

Junqueira's Basic Histology: Text and Atlas, Seventeenth Edition (en Inglés) - Mescher Anthony L.

Libro Nuevo

91,43 €

96,24 €

Ahorras: 4,81 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Junqueira's Basic Histology: Text and Atlas, Seventeenth Edition (en Inglés)"

This user-friendly text and atlas combination is filled with clear explanations, art, and micrographs to elucidate key concepts and facilitate learningFor five decades, Junqueira's Basic Histology has been considered the hands-down best overview of human tissue structure and function. Accessible yet comprehensive, this trusted classic provides everything you need to know about cell biology and histology, integrating the material with that of biochemistry, immunology, endocrinology, and physiology. With coverage of all tissues, every organ system, organs, bone and cartilage, blood, skin, and more, Junqueira's is a valuable foundation for subsequent studies in pathology.Formatted in a way that optimizes the learning process, Junqueira's is filled with clear explanations, art, and micrographs to clarify key concepts. This is an essential resource for students of medicine and other health-related professions, as well as for advanced undergraduate courses in tissue biology.Junqueira's Basic Histology, Seventeenth Edition features: New: 550 Q&A - 300 more than the previous edition!Self-test questions in every chapterKey points and summary tables highlighting key contentClinical correlations for each topicIllustrations depicting key aspects of cell biology and histologyElectron and light micrographs that deliver a definitive atlas of cell, tissue, and organ structuresValuable Appendix that explains light microscopy stainsLab manual alerts readers to see what they are actually reading about in real-life patients; enhanced lab manual available onlineNew: PowerPoint slides with illustrations and micrographs via AccessMedicine

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes