¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Literacy Theory in the age of the Internet (New Directions in World Politics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1998
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0231113307
ISBN13
9780231113304

Literacy Theory in the age of the Internet (New Directions in World Politics) (en Inglés)

Taylor, Todd W. (Autor) · Columbia University Press · Tapa Dura

Literacy Theory in the age of the Internet (New Directions in World Politics) (en Inglés) - taylor, todd w.

Libro Nuevo

167,61 €

176,43 €

Ahorras: 8,82 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Literacy Theory in the age of the Internet (New Directions in World Politics) (en Inglés)"

By now it is widely accepted wisdom that the Internet has vast potential as a learning tool for students of almost all ages and levels. But it is less clear how to harness this potential most effectively. What indeed should the "online classroom" mean to teachers? Will the rush to get "wired" mean little more than enhanced visuals or automated lecture delivery-or can it result in innovative pedagogies for improving literacy into the twenty-first century? In this collection of essays, some of the most progressive voices in literacy studies reconsider what it means to be literate in the information age, and offer practical advice not only for getting networked computers into the classroom but also for instructing students and other teachers how to tap into their boundless potential. Essays range in subject from the story of a radical, communal writers' group working together in a networked environment; to an exploration of how utopian notions of the networked classroom don't always hold true, on the basis of the authors' classroom experience of hostile, dysfunctional chat room exercises; to an applied and totally attainable model for gathering support and preparing teachers for new technologies. Together the contributions provide a provocative and much-needed introduction to the constantly shifting subject of literacy theory, paving the way for continued dialogue on a subject that teachers, students, and all writers and readers can no longer afford to ignore.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes