Las mejores jugadas también se escriben  Ver más

Enviar a
Provincia de Madrid
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)
Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Catalán
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
8483016524
ISBN13
9788483016527
Editado en
España

Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)

Carles Riba Romeva (Autor) · Upc Edicions Upc (Ilustrado por) · Universitat Politecnica de Catalunya. Iniciativa Digital Politecnica · Tapa Blanda

Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán) - Riba Romeva, Carles ; Edicions Upc, Upc

Libro Nuevo Importado
Envío: 9 a 13 días háb.
28,15 €26,74 €
-5%
Libro Nuevo

Quedan más de 100 unidades

26,74 €
Llega entre el 07 Jul y el 15 Jul a Provincia de Madrid. Seleccionar ubicación

Reseña del libro "Mecanismes i màquines I. El frec en les màquines (Aula Politècnica) (en Catalán)"

text de caràcter docent, amb una exposició conceptual i exercicis pràctics, que s’orienta vers el disseny (o la síntesi) dels dispositius i mecanismes més freqüents de les màquines on el frec té un paper preponderant. consta de quatre capítols que tracten els efectes del frec en les màquines, el frec en els enllaços, el frec entre membres rígids (sistema sabata-tambor, discs i cons) i el frec amb un membre flexible (frens de cinta, corretges, cables i bandes). juntament amb dos altres textos, transmissions d’engranatges i dinàmica de màquines, forma un conjunt més ampli sota el títol de mecanismes i màquines.

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Catalán.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes