Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multiple Intelligences in the Classroom, 4th Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
243
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 17.5 x 1.5 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781416625094
N° edición
0004

Multiple Intelligences in the Classroom, 4th Edition (en Inglés)

Thomas Armstrong (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Multiple Intelligences in the Classroom, 4th Edition (en Inglés) - Armstrong, Thomas

Libro Nuevo

32,31 €

34,01 €

Ahorras: 1,70 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 87 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multiple Intelligences in the Classroom, 4th Edition (en Inglés)"

In the decades since it was first introduced, Howard Gardner's multiple intelligences (MI) theory has transformed how people think about learning the world over. Educators using the theory have achieved remarkable success in helping all students, including those who learn in nontraditional ways, to navigate school (and life outside it) with confidence and success. Within the context of classroom instruction, no author besides Gardner has done more to popularize MI theory than Thomas Armstrong, whose best seller Multiple Intelligences in the Classroom has become a bona fide education classic in its own right. This expanded fourth edition provides educators at all levels with everything they need to apply MI theory to curriculum development, lesson planning, assessment, special education, cognitive skills, career development, educational policy, and more. In addition to the many strategies, templates, and examples that have made Armstrong's book so enduringly popular, this edition is updated to examine how emerging neurodiversity research, trends toward greater instructional personalization, and rapidly evolving virtual learning tools have affected the use of MI theory to enhance student achievement. It also includes brand-new lesson plans aligned to nationwide standards and a revised list of resources for further study.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes