Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Real-Time Massive Model Rendering (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783031795305
N° edición
1

Real-Time Massive Model Rendering (en Inglés)

David Kasik (Autor) · Sung-Eui Yoon (Autor) · Enrico Gobbetti (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Real-Time Massive Model Rendering (en Inglés) - Yoon, Sung-Eui ; Gobbetti, Enrico ; Kasik, David

Libro Nuevo

57,08 €

60,08 €

Ahorras: 3,00 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Real-Time Massive Model Rendering (en Inglés)"

Interactive display and visualization of large geometric and textured models is becoming a fundamental capability. There are numerous application areas, including games, movies, CAD, virtual prototyping, and scientific visualization. One of observations about geometric models used in interactive applications is that their model complexity continues to increase because of fundamental advances in 3D modeling, simulation, and data capture technologies. As computing power increases, users take advantage of the algorithmic advances and generate even more complex models and data sets. Therefore, there are many cases where we are required to visualize massive models that consist of hundreds of millions of triangles and, even, billions of triangles. However, interactive visualization and handling of such massive models still remains a challenge in computer graphics and visualization. In this monograph we discuss various techniques that enable interactive visualization of massive models. These techniques include visibility computation, simplification, levels-of-detail, and cache-coherent data management.We believe that the combinations of these techniques can make it possible to interactively visualize massive models in commodity hardware. Table of Contents: Introduction / Visibility / Simplification and Levels of Detail / Alternative Representations / Cache-Coherent Data Management / Conclusions / Bibliography

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes