Compartir
Robots in Education: An Introduction to High-Tech Social Agents, Intelligent Tutors, and Curricular Tools (en Inglés)
Fady Alnajjar; Christoph Bartneck; Paul Baxter; Tony Belpaeme (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Robots in Education: An Introduction to High-Tech Social Agents, Intelligent Tutors, and Curricular Tools (en Inglés) - Fady Alnajjar; Christoph Bartneck; Paul Baxter; Tony Belpaeme
46,46 €
48,91 €
Ahorras: 2,45 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 19 de Junio y el
Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Robots in Education: An Introduction to High-Tech Social Agents, Intelligent Tutors, and Curricular Tools (en Inglés)"
Robots in Education is an accessible introduction to the use of robotics in formal learning, encompassing pedagogical and psychological theories as well as implementation in curricula. Today, a variety of communities across education are increasingly using robots as general classroom tutors, tools in STEM projects, and subjects of study. This volume explores how the unique physical and social-interactive capabilities of educational robots can generate bonds with students while freeing instructors to focus on their individualized approaches to teaching and learning. Authored by a uniquely interdisciplinary team of scholars, the book covers the basics of robotics and their supporting technologies; attitudes toward and ethical implications of robots in learning; research methods relevant to extending our knowledge of the field; and more.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.