Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada semi-active suspension control: improved vehicle ride and road friendliness (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
294
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
184996761x
ISBN13
9781849967617

semi-active suspension control: improved vehicle ride and road friendliness (en Inglés)

Emanuele Guglielmino (Autor) · Tudor Sireteanu (Autor) · Charles W. Stammers (Autor) · Springer · Tapa Blanda

semi-active suspension control: improved vehicle ride and road friendliness (en Inglés) - Guglielmino, Emanuele ; Sireteanu, Tudor ; Stammers, Charles W.

Libro Nuevo

144,09 €

151,68 €

Ahorras: 7,58 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "semi-active suspension control: improved vehicle ride and road friendliness (en Inglés)"

Semi-active Suspension Control provides an overview of vehicle ride control employing smart semi-active damping systems. These systems are able to tune the amount of damping in response to measured vehicle-ride and handling indicators. Two physically different dampers (magnetorheological and controlled-friction) are analysed from the perspectives of mechatronics and control. Ride comfort, road holding, road damage and human-body modelling are studied. Mathematical modelling is balanced by a large and detailed section on experimental implementation, where a variety of automotive applications are described offering a well-rounded view. The implementation of control algorithms with regard to real-life engineering constraints is emphasised. The applications described include semi-active suspensions for a saloon car, seat suspensions for vehicles not equipped with a primary suspension, and control of heavy-vehicle dynamic-tyre loads to reduce road damage and improve handling.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes