¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The History of Live Music in Britain, Volume i: 1950-1967: From Dance Hall to the 100 Club (Ashgate Popular and Folk Music Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781409422808
N° edición
1

The History of Live Music in Britain, Volume i: 1950-1967: From Dance Hall to the 100 Club (Ashgate Popular and Folk Music Series) (en Inglés)

Frith Simon,Brennan Matt,Cloonan Martin (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The History of Live Music in Britain, Volume i: 1950-1967: From Dance Hall to the 100 Club (Ashgate Popular and Folk Music Series) (en Inglés) - Frith Simon,Brennan Matt,Cloonan Martin

Libro Nuevo

199,19 €

209,67 €

Ahorras: 10,48 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The History of Live Music in Britain, Volume i: 1950-1967: From Dance Hall to the 100 Club (Ashgate Popular and Folk Music Series) (en Inglés)"

The social history of music in Britain since 1950 has long been the subject of nostalgic articles in newspapers and magazines, nostalgic programmes on radio and television and collective memories on music websites, but to date there has been no proper scholarly study. The three volumes of The History of Live Music in Britain address this gap, and do so from the unique perspective of the music promoter: the key theme is the changing nature of the live music industry. The books are focused upon popular music but cover all musical genres and the authors offer new insights into a variety of issues, including changes in musical fashions and tastes; the impact of developing technologies; the balance of power between live and recorded music businesses; the role of the state as regulator and promoter; the effects of demographic and other social changes on music culture; and the continuing importance of do-it-yourself enthusiasts. Drawing on archival research, a wide range of academic and non-academic secondary sources, participant observation and industry interviews, the books are likely to become landmark works within Popular Music Studies and broader cultural history.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes