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portada Theology and the Dialogue of Religions (Cambridge Studies in Christian Doctrine) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
9780521009089
ISBN13
9780521009089
N° edición
1

Theology and the Dialogue of Religions (Cambridge Studies in Christian Doctrine) (en Inglés)

S. J. Michael Barnes (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Theology and the Dialogue of Religions (Cambridge Studies in Christian Doctrine) (en Inglés) - Barnes, S. J. Michael

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Theology and the Dialogue of Religions (Cambridge Studies in Christian Doctrine) (en Inglés)"

Michael Barnes SJ contributes to the debate about the place of inter-religious relations in the life of the Church by developing a "theology of dialogue". He offers a critique of much current thinking in this area and proposes instead a theology rooted in the themes of welcome and hospitality. He argues for a vision of Christianity as a "school of faith", a community called not only to teach others but to learn from them as well.

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