Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Formative Assessment in Lifelong Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
235
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335236545
ISBN13
9780335236541
N° edición
1

Transforming Formative Assessment in Lifelong Learning (en Inglés)

Kathryn Ecclestone (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Transforming Formative Assessment in Lifelong Learning (en Inglés) - Kathryn Ecclestone

Libro Nuevo

51,86 €

54,59 €

Ahorras: 2,73 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Formative Assessment in Lifelong Learning (en Inglés)"

Get the most out of testing for your students Despite good intentions for formative assessment to enhance the quality of students' learning and motivation, it is widely misunderstood. Throughout the education system, it has become little more than a way of coaching students to meet the demands of summative assessment. Transforming Formative Assessment in Lifelong Learning combines theory, research and practical insights to demonstrate how you can enhance your understanding of formative assessment, particularly in vocational and adult education settings that are under pressure to meet targets for inclusion, retention and achievement. Drawing on recent research, the book includes six case studies that draw out the implications of the research findings to suggest ways in which you can change your assessment practice, despite the pressures in your own contexts. It considers: What is formative assessment, and what is it not? What impact do political and social factors have on assessment practices? Why do similar assessment practices have different effects in different 'learning cultures'? What role does subject knowledge play in educationally worthwhile formative assessment? How can teachers, lecturers and other education professionals improve formative assessment?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes