Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Basic Attainments Programme for Young Mentally Handicapped Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
100
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138587809
N° edición
1

A Basic Attainments Programme for Young Mentally Handicapped Children (en Inglés)

Bill Gillham (Autor) · Routledge · Tapa Dura

A Basic Attainments Programme for Young Mentally Handicapped Children (en Inglés) - Gillham, Bill

Libro Nuevo

96,52 €

101,60 €

Ahorras: 5,08 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Basic Attainments Programme for Young Mentally Handicapped Children (en Inglés)"

First published in 1987. Most non-handicapped children entering school are prepared for the school curriculum in that they have acquired, incidentally, a range of skills that are needed for school-type attainments (reading, numbers, etc.). However, by definition mentally handicapped children make slower progress and do not learn so easily in this indirect fashion. This book is a manual presenting a programme which sets specific objectives and methods by which mentally handicapped children can be taught the basic prerequisites of school success. Implicit in this intention is the assumption that many such children can and should be admitted to ordinary schools. A linked assumption is that parents and non-specialist teachers will therefore need practical guidance in this area. The book will also be of value to teachers in special schools for the handicapped because it focuses on the difficult-to-teach basic prerequisites of school attainments. Each chapter contains: 'ceiling' objectives; an outline summary of step-by-step objectives; an assessment-for-teaching checklist; background teaching activities; general teaching rules; and specific teaching procedures for each stage.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes