Compartir
Basic Customer Service Handbook (en Inglés)
Iris Shropshire
(Autor)
·
Page Publishing, Inc.
· Tapa Blanda
Basic Customer Service Handbook (en Inglés) - Shropshire, Iris
17,47 €
18,39 €
Ahorras: 0,92 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 03 de Julio y el
Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Basic Customer Service Handbook (en Inglés)"
Basic Customer Service Handbook was created to serve as a blueprint to provide an understanding of and the need for dedicated and exceptional customer service for sustained success in business and throughout life. It is written with positivity and insight to inspire and improve business and personal relationships to ensure customer appreciation and loyalty. It offers tools and techniques for self-assessment, communication, and listening skills. This book will serve Human Resource Departments, managers, etc., in small, midsize, and large corporations. It should be used as a company reference and provided to new employees during onboarding to set company expectations. No matter the professional level or experience, the material in this book will serve anyone with the desire to improve their understanding of quality customer service.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.