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portada Colleges in Crisis: How Private Colleges and Universities Can Survive? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781662907432

Colleges in Crisis: How Private Colleges and Universities Can Survive? (en Inglés)

Michael Townsley (Autor) · Debra Townsley (Autor) · Gatekeeper Press · Tapa Blanda

Colleges in Crisis: How Private Colleges and Universities Can Survive? (en Inglés) - Townsley, Michael ; Townsley, Debra

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Colleges in Crisis: How Private Colleges and Universities Can Survive? (en Inglés)"

Colleges in Crisis describes how the Covid and a shrinking birth rate over the last decade will devastate private colleges and universities if they cannot quickly transform their curriculum, operations, and marketing methods. The book offers two turnaround strategies that have been successfully used over the last twenty years. In addition, the book discusses the obstacles that leaders will face in conducting a transformational turnaround.

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