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portada Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.2 x 2.5 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN13
9781482226195

Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships (en Inglés)

Thomas A. Cook (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships (en Inglés) - Cook, Thomas A.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships (en Inglés)"

Every company is recognizing the critical importance of protecting its customer base by raising the bar of its customer service prowess. Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships identifies the risks companies face when expanding their business model in both domestic and overseas markets and offers solutions, strategies, and a structure to minimize obstacles when selling to domestic and foreign markets while satisfying customers and developing new business.This fifth book in the Global Warrior Series looks at the obstacles in customer service management and provides a 10-step process for developing a best-practices approach that offers the best opportunity for excellence, world class initiatives, and high client satisfaction and retention levels. It focuses on technology, along with other measures and how it can be utilized in customer service relationships that will enhance the customers' loyalty. As companies grow within their North American markets and internationally, the book will also look at customer service in home markets, as well as in global operations, cultural issues, and expanding into world markets.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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