¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Interdisciplinary and Intercultural Programmes in Higher Education: Exploring Challenges in Designing and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
108
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 17.4 x 0.6 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9780367220402
N° edición
1
Categorías

Interdisciplinary and Intercultural Programmes in Higher Education: Exploring Challenges in Designing and Teaching (en Inglés)

Judith L. Green (Ilustrado por) · W. Douglas Baker (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Interdisciplinary and Intercultural Programmes in Higher Education: Exploring Challenges in Designing and Teaching (en Inglés) - Green, Judith L. ; Baker, W. Douglas

Libro Nuevo

50,11 €

52,75 €

Ahorras: 2,64 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interdisciplinary and Intercultural Programmes in Higher Education: Exploring Challenges in Designing and Teaching (en Inglés)"

At the centre of this book is the exploration of how logic-in-use both leads to a particular understanding of the phenomena of interest (such as opportunities for learning specific processes) and shapes a particular view of what evidence counts in constructing claims. The contributions brought together here invite readers to explore the processes involved in developing and studying educational innovations, and to undercover the interdependent conceptual and epistemological actions, processes and practices of instructors, programme developers and students.Taken together, the book brings forward an argument related to the reflexive turn - the understanding that researchers in the social sciences construct, rather than find, phenomena of interest. Therefore, this book creates the potential to examine not only the logic-in-use developed by different researchers, but also to examine the complex nature of particular phenomena of interest to the researcher themselves. This book was originally published as a special issue of Pedagogies: An Educational Journal.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes