Compartir
Media Ethics: Cases and Moral Reasoning (en Inglés)
Clifford G. Christians; Mark Fackler; Kathy Brittain Richardson; Peggy Kreshel (Autor)
·
Routledge Chapman Hall
· Tapa Blanda
Media Ethics: Cases and Moral Reasoning (en Inglés) - Clifford G. Christians; Mark Fackler; Kathy Brittain Richardson; Peggy Kreshel
140,68 €
148,08 €
Ahorras: 7,40 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 24 de Julio y el
Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Media Ethics: Cases and Moral Reasoning (en Inglés)"
Media Ethics: Cases and Moral Reasoning challenges readers to think analytically about ethical situations in mass communication through original case studies and commentaries about real-life media experiences.This text provides a comprehensive introduction to the theoretical principles of ethical philosophies, facilitating ethical awareness. It introduces the Potter Box, with its four dimensions of moral analysis, to provide a framework for exploring the steps in moral reasoning and analyzing the cases. Focusing on a wide spectrum of ethical issues faced by media practitioners, the cases in this Eleventh Edition include the most recent issues in journalism, broadcasting, advertising, public relations and entertainment. Cases touch on issues and places worldwide, from Al Jazeera to the Xinhua News Agency, from Nigerian "brown envelopes" to PR professional standards in South Africa. Racially divisive language comes up in different communication contexts, as does celebrity influence on culture.A core textbook for classes in media ethics, communication ethics, and ethics in journalism, public relations, and advertising.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.