Las mejores jugadas también se escriben  Ver más

Enviar a
Provincia de Madrid
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada Memòria D'elefant 4: Quadern D'activitats per a Nens de 8 a 9 Anys: Quart de Primària: Quadern D'entreteniment (en Catalán)

Memòria D'elefant 4: Quadern D'activitats per a Nens de 8 a 9 Anys: Quart de Primària: Quadern D'entreteniment (en Catalán)

Picanyol (Autor) · Edicions Del Pirata · Tapa Blanda

Memòria D'elefant 4: Quadern D'activitats per a Nens de 8 a 9 Anys: Quart de Primària: Quadern D'entreteniment (en Catalán) - Josep LluÍS MartÍNez Picanyol

Libro Nuevo Origen: España
Envío: 4 a 6 días háb.
4,20 €3,99 €
-5%
Libro Nuevo

Quedan 2 unidades

3,99 €
Llega entre el 02 Jul y el 08 Jul a Provincia de Madrid. Seleccionar ubicación

Reseña del libro "Memòria D'elefant 4: Quadern D'activitats per a Nens de 8 a 9 Anys: Quart de Primària: Quadern D'entreteniment (en Catalán)"

Quadern d’entreteniment per a nens de 8 a 9 anys, quart de primària. Hi ha un munt de jocs diferents i activitats pensades per a desenvolupar la curiositat i millorar l’intel·lecte, la comprensió lectora i la concentració dels nens. És un quadern d'activitats divertides i molt entretingudes. Molt recomanable per passar una bona estona. Ideal per a passar-s'ho bé durant les vacances o per a tardes plujoses! Els exercicis permeten: •Buscar diferències entre il·lutracions•Buscar personatges iguals entre multituds•Jugar a trobar paraules•Jugar a laberints•Identificar imatges pintant-les d'un color o d'un altre •I molts més jocs!

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Catalán.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes