Compartir
Researching Communications: A Practical Guide to Methods in Media and Cultural Analysis (en Inglés)
David Deacon; Graham Murdock; Michael Pickering; Peter Golding (Autor)
·
Bloomsbury Academic
· Tapa Blanda
Researching Communications: A Practical Guide to Methods in Media and Cultural Analysis (en Inglés) - David Deacon; Graham Murdock; Michael Pickering; Peter Golding
111,40 €
117,26 €
Ahorras: 5,86 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 24 de Junio y el
Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Researching Communications: A Practical Guide to Methods in Media and Cultural Analysis (en Inglés)"
The new edition is a comprehensive and authoritative guide to researching media and communication to perform and analyze research tasks. With detailed introductions to the major research methods, the book gives detailed examples of research and analysis and practical step-by-step guidance in clear language. It also includes an expanded and updated section on the internet, online databases and the latest CAQDAS (Computer Assisted Qualitative Data Analysis Software) packages, as well as new case studies, international examples and details of recent developments in media and communication studies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.