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portada Rolls-Royce (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 14.7 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781784422202

Rolls-Royce (en Inglés)

James Taylor (Autor) · Shire Publications · Tapa Blanda

Rolls-Royce (en Inglés) - Taylor, James

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Rolls-Royce (en Inglés)"

Rolls-Royce is one of Britain's legendary car brands, representing the pinnacle of engineering quality and luxury like no other manufacturer. Since 1904, when Charles Stewart Rolls and Frederick Henry Royce began their collaboration, the Rolls-Royce name has earned respect and admiration the world over. This is the full story of Britain's premier luxury car-maker, from the early experimental models through the 40/50 Silver Ghost, the Twenty, the Phantoms, the Wraiths and their post-1945 successors, with evocative names such as Silver Shadow and Silver Seraph. It celebrates more than 110 years of car manufacture under the Rolls-Royce brand, revealing how careful management and simple dedication have ensured that the Rolls-Royce name remains a byword for the best of the best.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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