Compartir
Scoring Points: How Tesco Continues to win Customer Loyalty (en Inglés)
Clive Humby
(Autor)
·
Terry Hunt
(Autor)
·
Tim Phillips
(Autor)
·
Kogan Page
· Tapa Blanda
Scoring Points: How Tesco Continues to win Customer Loyalty (en Inglés) - Humby, Clive ; Hunt, Terry ; Phillips, Tim
55,36 €
58,27 €
Ahorras: 2,91 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 14 de Junio y el
Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Scoring Points: How Tesco Continues to win Customer Loyalty (en Inglés)"
Scoring Points is the compelling and dramatic inside story, told from a project point of view, of how the Tesco Clubcard was conceived, launched and developed. It explains in detail how Tesco collected, analysed and used customer data to become a retail giant, making customer loyalty marketing work when almost every other programme failed. By pairing its loyalty scheme with sophisticated information technology, Tesco set a new standard for knowing your customer. Scoring Points is one of the seminal marketing books of the last decade. A fascinating tale of what can be achieved through vision, a strong team ethic and a company-wide commitment to customer satisfaction, it is an inspirational read for anyone in business, from junior marketers or salespersons working in an FMCG environment, to any practitioner looking to better analyse their customer base.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.