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portada The Importance of Being Earnest (Victorian Classic) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
88
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781787245914

The Importance of Being Earnest (Victorian Classic) (en Inglés)

Oscar Wilde (Autor) · Adelphi Press · Tapa Blanda

The Importance of Being Earnest (Victorian Classic) (en Inglés) - Oscar Wilde

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Importance of Being Earnest (Victorian Classic) (en Inglés)"

A farcical comedy in which the protagonists maintain fictitious persona to escape burdensome social obligations. The play satirises social conventions of late Victorian London, and treats with triviality institutions as serious as marriage. The play opens with Algernon Moncrieff, an idle young gentleman, receiving his best friend, Jack Worthing (Ernest). Ernest has come from the country to propose to Algernon's cousin, Gwendolen Fairfax. Algernon refuses to consent until Ernest explains why his cigarette case bears the inscription, 'From little Cecily, with her fondest love to her dear Uncle Jack.' Ernest is forced to admit to living a double life.

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