Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the school improvement planning handbook: getting focused for turnaround and transition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN
1610486315
ISBN13
9781610486316

the school improvement planning handbook: getting focused for turnaround and transition (en Inglés)

Daniel L. Duke (Autor) · Marsha Carr (Autor) · William Sterrett (Autor) · R & L Education · Tapa Dura

the school improvement planning handbook: getting focused for turnaround and transition (en Inglés) - Duke, Daniel L. ; Carr, Marsha ; Sterrett, William

Libro Nuevo

128,99 €

135,78 €

Ahorras: 6,79 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the school improvement planning handbook: getting focused for turnaround and transition (en Inglés)"

Developing and updating school improvement plans is an annual ritual for virtually all school principals and their school improvement committees. Still, large numbers of schools continue to produce disappointing outcomes. The authors believe that part of the problem is the result of plans that focus on the wrong targets and that rely on ineffective strategies for improvement. To help principals and their school improvement committees develop and implement plans with a greater likelihood of success, the authors offer a step-by-step process for school improvement planning. They go on to pinpoint specific school improvement goals, including raising reading and mathematics achievement, building robust school cultures, addressing the needs of English language learners, improving instruction, and reducing absenteeism and dropouts. For each goal, a variety of objectives and proven strategies is presented along with sample school improvement plans. The book addresses the differences in planning to turn around a low-performing school, planning to sustain improvements over time, and planning to move a good school to a great school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes