Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Introduction to Design and Culture: 1900 to the Present (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
316
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 15.7 x 2.5 cm
Peso
0.86 kg.
ISBN13
9781138495845
N° edición
0004

An Introduction to Design and Culture: 1900 to the Present (en Inglés)

Penny Sparke (Autor) · Routledge · Tapa Dura

An Introduction to Design and Culture: 1900 to the Present (en Inglés) - Sparke, Penny

Libro Nuevo

159,14 €

167,51 €

Ahorras: 8,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Introduction to Design and Culture: 1900 to the Present (en Inglés)"

An Introduction to Design and Culture provides a comprehensive guide to the changing relationships between design and culture from 1900 to the present day with an emphasis on five main themes: Design and consumption Design and technology The design profession Design theory Design and identities. This fourth edition extends the traditional definition of design as covering product design, furniture design, interior design, fashion design and graphic design to embrace its more recent manifestations, which include service design, user-interface design, co-design, and sustainable design, among others. It also discusses the relationship between design and the new media and the effect of globalisation on design. Taking a broadly chronological approach, Professor Sparke employs historical methods to show how these themes developed through the twentieth century and into the twenty-first century and played a role within modernism, postmodernism and beyond. Over a hundred illustrations are used throughout to demonstrate the breadth of design and examples - among them design in Modern China, the work of Apple Computers Ltd., and design thinking - are used to elaborate key ideas. The new edition remains essential reading for undergraduate and postgraduate students of design studies, cultural studies and visual arts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes