Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Untidy Life: What i saw at the Media Revolution (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781947534353

An Untidy Life: What i saw at the Media Revolution (en Inglés)

Les Hinton (Autor) · Scribe Us · Tapa Dura

An Untidy Life: What i saw at the Media Revolution (en Inglés) - Les Hinton

Libro Nuevo

32,35 €

34,05 €

Ahorras: 1,70 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 6 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Untidy Life: What i saw at the Media Revolution (en Inglés)"

A brilliantly evocative memoir from the golden age of newspaper publishing, from a man who helped define our modern media. Les Hinton was 15 when he first worked for Rupert Murdoch, and Murdoch’s “empire” was a single evening newspaper. In the next half century, he travelled the world on the wagon train of his boss’s vast ambition, first as a correspondent, and then as one of his closest aides. As head of Murdoch companies in newspapers, magazines, and television ― including The Wall Street Journal, The Times of London, Fox Television Stations, the New York Post, and TV Guide ― Hinton has been present at and directed several key scenes in the media’s revolutionary transformation. His career has spanned three continents: from Fleet Street to Wall Street; from the bucolic small town of Adelaide in Australia, where young Murdoch first dreamed of his media conquests, to the febrile world of Hollywood. Here Hinton depicts the demonic drive of his boss, and the upheavals that swept his trade, with the same widescreen perspective and sharp colors he deploys to show us how politicians such as Bill Clinton and Tony Blair dealt with the media. From phone calls from Princess Diana, to living next door to O. J. Simpson, Hinton provides a revelatory new angle on the people who make the news. And, in a book that comes to comprise one of the defining media memoirs of our age, we get the clearest portrait yet of Rupert Murdoch ― the man who followed giants such as Hearst, Pulitzer, and Henry Luce, to build a media superpower that overshadowed them all.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes