¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Augmenting Customer Experience With Sharepoint Online: Building Portals and Practices to Improve Usability (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
145
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781484255339
N° edición
1

Augmenting Customer Experience With Sharepoint Online: Building Portals and Practices to Improve Usability (en Inglés)

Charles Waghmare (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Augmenting Customer Experience With Sharepoint Online: Building Portals and Practices to Improve Usability (en Inglés) - Charles Waghmare

Libro Nuevo

43,96 €

46,27 €

Ahorras: 2,31 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Augmenting Customer Experience With Sharepoint Online: Building Portals and Practices to Improve Usability (en Inglés)"

Build, enrich, and transform customer experience using SharePoint Online. This book will discuss different SharePoint Online approaches that you can use to enhance customer experience, including digital portals, enterprise content management, Microsoft Teams and much more. Augmenting Customer Experience with SharePoint Online starts with an introduction to SharePoint Online features you can adopt to create better digital customer experience and transformation. Next, you will learn about augmentation for user and customer experience followed by guidelines and methods to develop smart and intelligent portals. Moving forward, you will cover enterprise and web content management in detail along with the challenges and benefits of using SharePoint Online. The partner ecosystem is discussed next with a detailed discussion on working with suppliers, partners, and vendors. Along the way, you will see how to create smart solutions using SharePoint Online and how to manage customer references. Finally, you will go through the use of SharePoint Online in different business sectors with the help of case studies. After reading the book, you will be able to adopt SharePoint Online features to augment customer and user experience. What You Will Learn Augment customer experience Create smart and intelligent portals for various business needs Efficiently manage enterprise and web content Enhance your partner ecosystem for better collaboration Build SharePoint Online solutions Who This Book Is For Anyone wanting to adopt SharePoint Online to develop portals, content management systems, knowledge hubs, reference captures, or online foundries.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes