Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada China Ceo: Voices of Experience From 20 International Business Leaders (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Categoría
Negocios e Inversiones
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0470821922
ISBN13
9780470821923
N° edición
1

China Ceo: Voices of Experience From 20 International Business Leaders (en Inglés)

Juan Antonio Fernandez; Laurie Underwood (Autor) · John Wiley & Sons Ltd · Tapa Blanda

China Ceo: Voices of Experience From 20 International Business Leaders (en Inglés) - Juan Antonio Fernandez; Laurie Underwood

Negocios e inversiones

Libro Usado

6,99 €

  • Estado: Usado
  • Queda 1 unidad
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "China Ceo: Voices of Experience From 20 International Business Leaders (en Inglés)"

CHINA CEO: Voices of Experience From 20 International Business Leaders is based on interviews with 20 top executives and eight experienced consultants based in China. The book is packed with first-hand, front-line advice from veterans of the China market. Hear directly from the top executives heading up the China operations of Bayer, British Petroleum, Coca-Cola, General Electric, General Motors, Philips, Microsoft, Siemens, Sony and Unilever, plus expert China-based consultants at Boston Consulting Group, Korn/Ferry International, McKinsey & Company, and many more. Each chapter provides practical tips and easy to grasp models that will help new managers in China to be effective. In CHINA CEO, we deliver what other Western authors can't - first-hand reflections based on over 100 years' collective experience in China. The book presents this rich knowledge in a readable, conversational style suitable for time-constrained executives. Each chapter gives specific advice on how to manage Chinese employees, work with Chinese business partners, communicate with headquarters, face competitors, battle intellectual property rights infringers, win-over Chinese consumers, negotiate with the Chinese government, and adapt yourself (and your family) to life in China.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes