Compartir
Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework (en Inglés)
Yilu Yang
(Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Blanda
Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework (en Inglés) - Yang, Yilu
171,29 €
180,30 €
Ahorras: 9,02 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Viernes 30 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework (en Inglés)"
This book examines the use of Chinese by school-aged Chinese Australians from a dual-track culturalisation perspective. Drawing upon interviews, participant observations and documentary analysis, the author discusses why and how these children learn and use Chinese in multiple social settings, and how they construct their understanding of language and identities in doing so. The book will appeal to students and scholars in the fields of sociolinguistics, migration studies, sociology of education, language and communication amongst other areas in the social sciences.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.