Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cloud Service Management and Governance: Smart Service Management in Cloud Era (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
294
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781447850588

Cloud Service Management and Governance: Smart Service Management in Cloud Era (en Inglés)

Enamul Haque (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Cloud Service Management and Governance: Smart Service Management in Cloud Era (en Inglés) - Haque, Enamul

Libro Físico

37,17 €

39,12 €

Ahorras: 1,96 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cloud Service Management and Governance: Smart Service Management in Cloud Era (en Inglés)"

Once an organisation adopts cloud computing, it quickly becomes apparent that the traditional approaches to IT Service Management processes will need to undergo drastic changes to integrate and run Bi-Modal IT Service Operations. This book is an alleyway to managing enterprise could services with a framework that consists of progressive Service Management practices to ensure practical, strategic, and modular methodology for the positive transformation of ITSM for cloud delivery models is followed. It illustrates how to optimise your current IT Service Management processes using modern service management frameworks, including ITIL 4, and IT4IT - from conceptual service blueprint to the most efficient service operations. It gives facile explanations of the cloud service management reference architecture, IT value streams and service models. It has very easy-to-understand process workflows with grand synthesis with enterprise service management and cloud operations management using Agile, DevOps, and Robotic Process Automation, with a value-based approach. Comprehensive features include: - Cloud Service Management Framework. - Transformation and Transition Planning actions for ITSM processes. - Value stream workflows with detailed explanations for the incident, problem, change management and other processes. - Detail KPIs for performance monitoring and continuous improvements. - A full setup manual of smart cloud governance for a better decision-making process. - Complete guide on setting up your Cloud Centre Of Excellence with defined roles and responsibilities. - And many more never seen cloud capability-related facets to make your cloud service management successful and measurable.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes