Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cognitive Styles and Classroom Learning (Drugs and the Pharmaceutical) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780275956844

Cognitive Styles and Classroom Learning (Drugs and the Pharmaceutical) (en Inglés)

Harry Morgan (Autor) · Praeger · Tapa Dura

Cognitive Styles and Classroom Learning (Drugs and the Pharmaceutical) (en Inglés) - Harry Morgan

Libro Nuevo

111,83 €

117,72 €

Ahorras: 5,89 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cognitive Styles and Classroom Learning (Drugs and the Pharmaceutical) (en Inglés)"

Cognitive style theory suggests that individuals utilize different patterns in acquiring knowledge. This book describes various styles of processing information that are employed by children as they receive new information in various settings―especially in teaching/learning situations. Cognitive style is not an indication of one's level of intelligence, but a description of the unique strategies that learners employ in acquiring new information. This book describes individual differences that have been documented through scholarly investigations of cognitive styles, highlights philosophical and theoretical foundations of cognitive style concepts, and pinpoints implications for classroom practice.Researched concepts are interwoven with current issues such as affirmative action and public policy to promote ideas that assist with a better understanding of at-risk learners and troubled youth in general. Currently, the theory of multiple intelligences is receiving widespread acceptance. This book suggests that MI theory is merely a reframing of cognitive style theory. The book also details how some children diagnosed as hyperactive are improperly labeled.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes