¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Collaborative Pathways to Friendship in Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138305519
N° edición
1

Collaborative Pathways to Friendship in Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)

Megan Adams; Gloria Quinones (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Collaborative Pathways to Friendship in Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés) - Megan Adams; Gloria Quinones

Libro Nuevo

157,07 €

165,33 €

Ahorras: 8,27 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Collaborative Pathways to Friendship in Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)"

Early childhood is a time of wonder, excitement, adventure and learning. A time to experience social relations and friendships, and all of the emotions involved. The joy, and the excitement - of creating a common world with friends. A world of 'what if' and 'as if' moments that are accepted and built together, or rejected - leading to frustration, sadness and exclusion - the darker side of friendship. In this book, cultural-historical concepts are used to analyse the everyday lives of children. Inspired by contemporary ideas about moral imagination, Collaborative Pathways to Friendship in Early Childhood theorises friendship as a concept. Traditionally, studies about friendship in early childhood focus on relations built in educational settings. As a point of difference, Dr Adams and Dr Quinones introduce the conditions that are created for, with, and by young children as they move between everyday family life, and transition into education settings. Through narratives of internationally mobile families moving into Malaysia and established families in Mexico, varying perspectives of children, parents, teachers and principals are presented -- culminating in a holistic understanding of friendship in early childhood.Providing insight into varied perspectives and processes involved when young children enter into friendships, this book will be of interest to researchers, post graduate students and teacher educators specialising in early childhood education, child psychology or social work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes