Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Context and Cognition: Ways of Learning and Knowing (Psychology Library Editions: Cognitive Science) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138646919
N° edición
1

Context and Cognition: Ways of Learning and Knowing (Psychology Library Editions: Cognitive Science) (en Inglés)

George Butterworth (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Context and Cognition: Ways of Learning and Knowing (Psychology Library Editions: Cognitive Science) (en Inglés) - George Butterworth

Libro Nuevo

46,99 €

49,46 €

Ahorras: 2,47 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Context and Cognition: Ways of Learning and Knowing (Psychology Library Editions: Cognitive Science) (en Inglés)"

Originally published in 1993, the study of cognitive development in children had moved from a focus on the intellectual processes of the individual studied in relative isolation, as in the classic work of Piaget, to a concern in the 1970s and 1980s with social cognition characterized by Vygotsky's views. In the years following, the trend toward an understanding of the situated nature of cognition had evolved even further and the extent to which thinking and knowing are inextricably linked to contextual constraints was at last being defined. Experts of international repute, the authors of this important book examine the recent literature on situated cognition in children. They explain contextual sensitivity in relation to ecological theories of cognition, and contrast intuitive reasoning in mathematical and other scientific domains with the failure of such reasoning in formal school contexts. Centrally concerned with the question of generalizability and transfer of knowledge from one situation to another, the contributors point to practical implications for understanding how intellectual competence can be made to generalize between "informal" and "formal" situations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes